Сервис

Сервіс

Основною цінністю групи компаній ЕКТА є унікальність кожного клієнта. Орієнтація на потреби замовників позначається у всіх процесах діяльності холдингу: від розробки продуктів до сервісної підтримки протягом усього терміну їх експлуатації. Надання клієнтам найсучаснішого рівня підтримки і обслуговування починається на етапі передпроектних робіт і залишається головним пріоритетом для компанії протягом всього періоду співпраці.

За роки професійної діяльності спеціалісти ЕКТА накопичили фундаментальний досвід в сфері виробництва екранів. Власне високотехнологічне виробництво, центр науково-прикладних розробок, компетенція і професіоналізм фахівців гарантують комплексне вирішення будь-яких сервісних завдань в найкоротший термін.

На всю продукцію ЕКТА надається повна гарантія від 1 до 3 років з подальшим післягарантійним сервісним обслуговуванням протягом усього строку служби виробу.

Клієнти також мають можливість отримувати останні версії та оновлення програмного забезпечення управління екранами.

Сервісний центр компанії за бажанням замовника може забезпечити віддалений автоматичний моніторинг встановлених об'єктів, який дозволяє спеціалістам компанії з максимальною оперативністю і без участі замовника забезпечувати працездатність всієї техніки.